sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Bye Week

Elikkäs tän viikon teema oli palautua edellisviikon pelistä ja mikäs on parempaa palautusta kuin aurinko, punttisali ja kevyt loma järvimaisemissa. Tästä viikosta tuli bye week, koska Zurich Renegades päätti kettuilla meille. Nyt meillä on sitten kaksi peliä rästissä eikä mitään tietoa, että missä vaiheessa pelaamme Zurichiä vastaan Zurichissä eikä tietoa milloin pelaamme Winterthuria vastaan Winterthurissa eli aika fucked up situation, jos lontoota lainataan. Mutta nyt tähän viikkon ja murehditaan noista tulevista peleistä kun niiden aika koittaa elikkäs maanantai alkoi joogalla, joka taisi olla ensimmäinen kolmeen viikkoon minulle, koska Wolverines viikolla oli vilä maha kipeä jonkunlaisen pöpön takia ja sen jälkeisellä viikolla oltiinkin Roomassa. Joogan jälkeen jäätiin Markin ja Andrew´n kanssa salille treenaamaan ja kyllähän me saatiinkin treenattua ja kulutettua aamupäivä aika hienosti. Sitten olikin vuorossa lounas ja lounaalla meidän joukkueen omistaja kertoi meille loisto uutisen eli hän lupasi viedä meidät Asconaan keskiviikkona ja paluu sieltä olisi perjantaina. Ruoka oli hyvää ja uutinen oli kuin kuorrutus kakkuun, koska kaikkihan tykkäävät lomailla lämpimässä ja järven rannalla. Loppu maanantai kuluikin trailer park boyssien parissa. Tiistai alkoi taas salilla ja samalla ryhmällä kuin edellisenäkin päivänä. Lounaan jälkeen alkoi pohtiminen minne menisimme Graz Giants pelin jälkeisellä puolikkaalla lomaviikolla. Minä ja Mark päätimme lähteä Portugaliin ja koska kukaan muu ei halunnut sinne niin me matkaamme sinne kahdestaan. Lento on ensin Lissaboniin ja sieltä sitten jollain ilveellä koitamme päästä Ericeiraan, joka on kuulemma Euroopan paras surffauspaikka. Minä nyt en varmaan laudan päälle nouse, mutta Mark sen sijaan osaa surffata joten kai minä tyydyn ostamaan ilmapatjan ja lillumaan vedessä sen avulla. Pääasia koko reissulla on rentoutuminen eikä mikään yökerhoissa juokseminen. No kun olimme viimein saaneet tuon reissu suunnitelman hoidettua niin olikin aika mennä kotiin odottelemaan tiistain treenien alkamista. Treenit tulivat ja mikä parasta ne vedettiin pelkkä kypärä päässä eli ei tarvinnut kolistella. Paikalla oli myös SF2:sen kuvausporukkaa ja yksi heistä puki päälleen jenkkifutisvarusteet ja juoksenteli meidän mukana, hänen kypärään laitettiin kamera kiinni joten ihmiset tulevat näkemään hieman televisiossa, mitä me näemme kentällä. Treenien jälkeen oli aika mennä nukkumaan. Keskiviikkona herätys oli aikaisin, koska lounas oli aikaistettu klo 13:sta klo 11:sta, että pääsisimme ajoissa lähtemään Asconaan.
Kylmä Chur
Kun lähdimme täältä Churista niin täällä oli vain +5 astetta ja kun saavuimme Asconaan niin siellä oli sitten reilut +20 astetta. Ajomatkan aikana tuprutti lunta kun ylitimme vuoria. Asconassa ensi työksemme kävimme kirjautumassa sisään hotelleihimme sen jälkeen olikin aika lähteä pienelle kävelyretkelle tutustumaan paikkaan, jossa olisimme seuraavat kaksi yötä. Kävelyretkemme päättyi uintiin Lago Maggioressa. Vesi ei ollut kylmää, muttei lämmintäkään vaan jotain siitä väliltä. Uinnin jälkeen kävelimme takaisin kohti keskustaa ja matkalla joukkueen omistaja ehdotti drinkkejä hänen hotellillaan ja me suostuimme sillä ainakaan minä en ollut koskaan aiemmin nauttinut juomia 5 tähden hotellilla.
5 tähden Eden Roc hotelli
Nautimme juomistamme siis hotellin terassilla ja kyllä pitää sanoa, että palvelu pelaa tuollaisessa hotellissa. Hieman ennen kuin pähkinät ja muut pienet purtavat loppuivat niin uudet olivat jo pöydässä. Drinkkien jälkeen suuntasimme nopeasti omiin hotelleihimme vaihtamaan lämpimämpää päälle, koska jopa Asconan kaltaisessa paratiisissa tulee viileä kun aurinko menee vuorien taakse.
Ascona paratiisi
Vaatteiden vaihdon jälkeen oli aika mennä syömään päivällistä. Päivällinen koostui alkuruoasta, joka minun kohdalla oli isoja katkarapuja mausteisessa öljyssä sekä pääateriana jokin pitsan kaltainen ruokahässäkkä. Päivällisen jälkeen oli aika katsoa hieman valotonta Asconaa ja sen jälkeen mennä nukkumaan. Seuraavana aamuna eli torstai aamuna yksi meidän pelaaja joutui poistumaan lomalta, koska hän törttöili humalapäissään kaataen Harley Davidsonin, rikkoen polkupyörän jne mitä nyt humalassa pystyy tekemään. Onneksi ei sattunut mitään pahempaa. No tuon episodin jälkeen olikin aika sitten mennä veneajelulle Lago Maggiorelle. On kyllä hienoa kun saa ja voi nähdä näin paljon kaikkea hienoa. Lago Maggiore on puoliksi Sveitsiin ja puoliksi Italiaan kuuluva järvi.
Sasha, minä, Mark & Andrew
Veneajelun aikana muutamat meistä hyppäsivät veteen polskuttelemaan. Veneilyn jälkeen oli aika syödä hieman ja alkaa nauttimaan auringosta oikein kunnnolla. Minä tietenkin käräytin ihoni auringossa, mutta onneksi en kovin pahasti. Auringonoton jälkeen olikin aika mennä vaihtamaan lämmintä päälle ja valmistautua buffet-päivälliseen. Päivällisellä oli tarjolla lohta, ahventa, lammasta, nautaa, sikaa, makkaraa jne mitä kaikkea sitä kaipaakaan kuin kunnon ruokaa. Buffetin jälkeen alkoi väsyttämään niin kovasti, että päätin lähteä nukkumaan. Perjantai aamun teema olikin sitten ulos kirjautuminen ja matka kohti kotia. Kotiin päästyä huilasin hieman ja söin kevyesti ja kävelin salille. Salin jälkeen olikin aika mennä palaveriin ja sieltä sitten treeneihin. Treenit meinasivat loppua ennen kuin ehtivät edes alkaa, koska meillä ei ollutkaan kenttävuoroa, mutta onneksi paikallisen jalkapallo joukkueen valmentaja suostui antamaan meille puoli kenttää käyttöön ja saimme siis vedettyä hyvät treenit. Lauantai aamu alkoikin sitten aikasin ja matka kohti kaupungin keskellä olevaa puistoa, koska meillä ei ollut muuta paikkaa, jossa voisimme treenata. Saimme vedettyä ihan kelpo treenit. Treeneistä sitten matkasimme salille ja sieltä taas palaveriin. Palvarein jälkeen oli aika kiirehtiä kotiin, että ehti katsomaan Suomi Venäjä välierää. Meidän Suomi taisteli hyvin, mutta tällä kertaa Venäjän kaksipäinen kotka oli vahvempi. Toisen erän jälkeen matkasin Mark:in kanssa meidän joukkueen puheenjohtaja Robin:in luokse, missä sitten katsoimme tuon pelin loppuun. Lauantai ainoa ikävä puoli oli, että kun kokeilin Robin:in aurinkotuolia se hajosi minun alla, ei ollut näköjään tarkoitettu linjamiehille. No eipä muuta kuin ensi viikolla ostamaan uusi tuoli hänelle. Loppu ilta menikin sitten kuppiloita kiertäen ja tutkien miten ihmiset toimivat lauantai iltaisin Churissa. Ilta meni rauhallisesti ja ilman minkäänlaisia ongelmia. Sunnuntai ei ollut Suomen Leijonille yhtään parempi kuin lauantaikaan, mutta hyvät kisat he pelasivat kuitenkin vaikkei mitalia tullutkaan, mutta aina on ensi vuosi.

Ensi viikolla onkin edessä kauden tärkein peli tähän asti elikkä matkaamme Itävallan Graz:iin pelaamaan Graz Giantseja vastaan. Pelistä on tulossa todella kova ja tässä pelissä vain voittajalla on väliä, koska nyt se on tulos tai ulos. Uskon joukkueemme olevan valmis kohtaamaan Graz:in ja uskon, että meillä on hyvät mahdollisuudet voittamiseen, mutta se vaatii kaikkien pelaajien parasta pelaamista. Ensi viikolla sitten tiedänkin millainen paikka tuo Graz on josta itse Arnold Schwarzenegger on lähtenyt valloittamaan maailmaa.